Keď nastane situácia, že priestory vo vašej firme nepostačujú dokumentom, ktoré potrebujete a musíte neustále uchovávať, treba presťahovať krabice, šanóny a dokumenty, tak aby sa nič nestalo – vieme Vám v tomto smere zabezpečiť takúto službu. Od zabalenia dokumentov, poskytnutie obalového materiálu ( krabice, lepiace pásky, etikety ... ) až po odvoz na Vami určené miesto a opäť uložiť do regálov. Samozrejme, archív vieme aj zlikvidovať, alebo len ak budete mať požiadavku, previezť našími vozidlami.
Prostredníctvom kontaktného formulára máte možnosť zaslať otázku alebo pripomienku na naše služby, napísať svoje podnety alebo sťažnosti. Vyberte si typ a oblasť Vašej správy a vyplňte požiadavku.
Spracovanie Vašich osobných údajov uvedených v kontaktnom formulári je oprávneným záujmom riadneho vybavenia Vašej žiadosti.
Viac informácií o spracovaní osobných údajov