Sťahovanie kancelárie/firmy je zložitá úloha, ale dá sa zvládnuť bez komplikácií, skúste nás osloviť.
Dôležitý je každý detail, je nutné vykonať všetky sťahovacie práce rýchlo a systematicky, tak aby sa nemusel narušiť chod firmy.
Máme už dlhoročné skúsenosti v tejto oblasti a určite vieme kvalitne a rýchlo sťahovanie prevádzky zabezpečiť.
1 x pracovné miesto: | 40 € |
hodinová sadzba 1 pracovník: | 13 € / 1hod. |
minimálna sadzba 1 pracovník: | 52 € |
* ceny sú orientačné, pre záväznú cenovú ponuku nás prosím kontaktujte.
* ceny sú bez DPH
- 1x pracovné miesto zahrňa: pracovný stôl, kontajner, stolička, malá skrinka, veľká skriňa, maximálne 10 krabíc dokumentov a PC.
- doprava je zahrnutá v cene, v rámci BA. Keď sa sťahujete mimo Bratislavu, je potrebné pripočítať ešte cenu za kilometre.
- v cene nie je zarátané sťahovanie bremien, montáž - demontáž, balenie a obalový materiál.
- cestovné náhrady mimo BA na 1 pracovníka /1hod. / 5€
* príplatok za prácu v čase od 20.00 do 6.00 je 100% z celkovej ceny
Prostredníctvom kontaktného formulára máte možnosť zaslať otázku alebo pripomienku na naše služby, napísať svoje podnety alebo sťažnosti. Vyberte si typ a oblasť Vašej správy a vyplňte požiadavku.
Spracovanie Vašich osobných údajov uvedených v kontaktnom formulári je oprávneným záujmom riadneho vybavenia Vašej žiadosti.
Viac informácií o spracovaní osobných údajov